ПриватБанк звернувся до клієнтів: з'явилася важлива інформація для всіх власників банківських карток.


У червні 2025 року ПриватБанк почав використовувати короткий номер 3700 для зв'язку зі своїми клієнтами. Таким чином, банк прагне забезпечити безпеку і збільшити довіру між собою та українськими користувачами послуг.
Тепер клієнти можуть бути впевнені, що дзвінки від 3700 - це дійсно від ПриватБанку, адже цей номер використовується лише для зв'язку з абонентами операторів Vodafone, Lifecell та Київстар. Слід також запам'ятати, що банк ніколи не звертатиметься до клієнтів через соціальні мережі, тому будьте обережні, аби не потрапити до рук шахраїв.
Безпека та довіра важливіше за все
ПриватБанк продовжує забезпечувати надійні фінансові послуги та пильнувати за безпекою клієнтів, активно реагуючи на сучасні загрози та запобігаючи можливим шахраївським схемам. Новий стандарт комунікації - лише один з кроків у напрямку покращення відносин між банком та клієнтами, забезпечуючи захист і спокій українським споживачам фінансових послуг.
Читайте також
- Водіїв почнуть штрафувати за "запаску": кому загрожує покарання
- По кишені не всім: скільки коштують полуниця, черешня, абрикоси та малина у магазинах та на ринках
- Квартира з ремонтом або без: експерт пояснив, як не переплатити при покупці житла
- Пенсія у чверть мільйона: ПФУ показав найбагатшого пенсіонера України
- Водіям показали 4 європейські автомобілі, здатні проїхати понад мільйон кілометрів
- Сійярто роздмухує міф про руйнівний план фон дер Ляйєн та Зеленського